Thursday 29 January 2015

...just let me be this way

There's a day kau datang bersama cerita tentang dia, 
bersama cerita tentang masa depan kalian. 
Aku senyum kelat, tahan perit hati.
demi senyuman kau, 
the most beautiful smile aku pernah lihat.

Kau bukan milik aku, but i still like you.
Kalau aku berani berhadapan dengan kau
mungkinkah keadaan kita berbeza?

Even if i can't have you, 
even if we can NEVER be,
it's alright, just let me be this way.
 
Aku sangkakan dengan lindungi kau dalam diam,
this feeling will be better. 
I'm so wrong. 
Kau tahu apa yang aku rasa?
A selfish greed and clinging obsession..
i just hate this thing

I used looked at you secretely,
dan berharap terlalu tinggi. 

Biar aku sendiri,
biar aku begini.

Sadly, when our memories comes
it hurt too much. 
and it start again.

Forgive me, but let me be this way.




No comments:

Post a Comment